onsdag, april 06, 2011

Ipod/ Iphone etui

Et hurtigt lille projekt: Etui til ipod/ iphone. Jeg har igen ladet mig inspirere af hundevanterne fra Jorids mønsterbutikk Modtageren af etuiet har en fransk bulldog i familien, så der er ændret lidt på mønstret for at få den oprindelige hund til at ligne "karla" : Bagsiden er forsynet med ejerens navn : Materiale: Bomuld fra Brugsen. Der er slået 58 masker op på pind nr. 2½ - strikket rundt med magic-loop-teknik på rundpind. Jeg har undladt at sy den sidste cm sammen i bunden - så kan der sættes ledning til mens "apperatet" ligger i etuiet. Etuiet er vasket inden brug - vask og tørring gjorde etuiet lidt stivere/ fastere.

2 kommentarer:

  1. det var en smadder god ide at ændre mønstret. jeg har det også og du har lige inspiret mig til at forsøge at ændre det til at ligne mine :-)

    SvarSlet