tirsdag, november 04, 2008

Jeg er klar - kom an vinter !

Når jeg ikke kan finde på andet håndarbejde, så strikker jeg strømper ... sommer og vinter - alene og sammen med andre - strømper kan man altid strikke og bruge.
Har lige hæftet ender på 3 par til mig selv, så nu glæder jeg mig til kulden kommer, så de kan komme i brug. Jeg er en sokke-dame - bruger de hjemmestrikkede i sko og støvler fra oktober til maj - resten af året lever fødderne i sandaler. (I år har jeg måtte udvide sandalsæsonen lidt pga en brækket storetå, der IKKE kan lide at komme ned i en sko .... men jeg bruger altså IKKE hjemmestrikkede sokker i sandalerne !!)


Og så må jeg hellere forholde mig til et hængeparti - er der nogen, der stadig husker projekt PAY IT FORWARD ?
Jeg vil meget gerne leve op til det lovede - men jeg mangler nogle adresser.
Så kære Anne, Sidsel og Iben - hvis I stadig læser med her, så mail jeres adresser til mig på dottelot (snabel-a) msn.com ( Indsæt @ istedet for snabel-a).
Jeg kan finde Annes blog, men jeg kan ikke finde Sidsels og Ibens blogs med indlæg og opfordring til andre om at deltage i P.I.F.

2 kommentarer:

  1. Ihhhh! Jeg troede helt du havde glemt det ;-)
    Jeg glæder mig!
    Min adresse er:
    Sidsel xxxxx
    xxxxxxx xx
    2200 Kbh N
    Og min blog er her:
    http://paakrogen.wordpress.com/2007/12/05/pay-it-forward/

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar på min blog. Og tak for tipset om bogen. Jeg har ledt efter bogen og nu bestilt den på noget som hedder sundaybooks.se der den også var rimelig i pris. Ha' det godt!

    SvarSlet