søndag, september 14, 2008

Bolde

Så kom jeg igang med at bruge af alt det dejlige pladegarn .... selvom det ikke var mange gram der forsvandt på mit lille eftermiddags-projekt.

Jeg har lavet tre små bolde, som nu snurrer rundt nede i vaskemaskinen sammen med håndklæder.


- Jeg lavede først et lille løst garnnøgle af en rest acrylgarn - Beviklede det med pladegarn, som jeg nålefiltede ganske let, for at holde sammen på det - Til sidst tilføjede jeg detaljerne ved at nålefilte stumper af pladegarnet fast.

Et godt lille projekt til rester - selv 3 cm pladegarn kan blive til en lille farvet prik.

Endnu engang har jeg lavet noget, som jeg ikke aner, hvad jeg skal bruge til - men det var altså rigtig rart at sidde afslappet i solen på terassen og stikke med nåle i en blød bold ....

Vender tilbage med HOT eller NOT, når boldene kommer ud af vaskemaskinen senere ....

2 kommentarer:

  1. De er skønne, Dorte. Glæder mig til nyt efter operation vaskemaskine!

    SvarSlet
  2. Fantastisk idé, den snupper jeg :-)

    SvarSlet