tirsdag, januar 16, 2007

"Hvad er det dog for noget ?"


Denne her må ikke ligge i stolene og min kat må ikke ligge på bordet .... hvordan kan det så gå til, at der dukker afslørende billeder op begge steder ???

De søde dyr tager sig nogle friheder ....




I går tog jeg mig en herlig "inspirations-runde" hos nogle af Københavns garn- og stofbutikker. Nåede på knap to timer at besøge Strikkeboden, Uldstedet, Sommerfuglen og Stof2000 .... Sugede til mig, men lod mig ikke friste ( købte kun 2 meter fleece, som skal bruges til bagbeklædning til et patchworktæppe, der alt for længe har ligget og ventet på at blive syet færdigt).
Jeg er stadig på udkig efter det perfekte fair-isle-projekt. Har besluttet mig for at købe bogen "Strikk hva´ du vil" af Tone Takle og Lise Kolstad - udfra den kan man selv designe sin strikkeopskrift - jeg ku´ desværre ikke finde bogen på min rundtur. Fandt en anden bog - "Norsk strikkedesign" som så vældig inspirende ud - købte den ikke, men skyndte mig senere på dagen at bestille den hjem til mit lokale bibliotek ... glæder mig til den kommer !!!

1 kommentar:

  1. Ak ja, de kære firbenede væsener. Hvor er de skønne uanset, om de tager sig friheder eller ej! knus Mette

    SvarSlet