torsdag, januar 18, 2007

Færdig før deadline !

Så er januar måneds projekt færdigt - usædvanligt for mig, at blive færdig med noget 13 dage før deadline ....... jeg er normalt RIGTIG god til at gøre alt i absolut sidste øjeblik.

Disse sokker lettede lageret for 62 gram strømpegarn.
Nu er spørgsmålet så, om jeg skal kaste mig ud i endnu et januar-reste-projekt ....

Et blik på diverse igangværende sy- og strikkeprojekter giver mig et praj om at komme videre med dem i stedet ... og så overveje grundigt, hvad februars reste-projekt skal være.

4 kommentarer:

  1. Latifa strømper! De er fine. Ja, jeg må sige, at vores 12 projekter sætter ekstra gang i ufærdige projekter og materialer på lageret. Dejligt! k.h. Mette

    SvarSlet
  2. Der er altså stil over dine latifa-strømper! Jeg tror jeg må ha' gang i strømpestrikningen... God weekend. Kh Susanne i Silkeborg

    SvarSlet
  3. hey de er da flotte! Nu ved jeg hvad jeg skal bruge mit sorte opal til ;o)
    kh Linda

    SvarSlet
  4. De blev altså rigtig hotte de strømper! Og så luner det ekstra, at det er fra lageret, ikk?
    Kh Karen S

    SvarSlet