torsdag, juli 20, 2006

Feriens sysler

Hov - jeg glemte vist at "ferie-lukke" bloggen, inden jeg drog sydpå.

Årsagen til den totale stilhed her er altså, at jeg i to uger har siddet og syet med denne udsigt foran et telt på en campingplads i Grækenland.
Et absolut vidunderligt sted med fred og ro og rigtig god atmosfære.
Vi har de sidste 3 år været på denne plads og begge børn, der nu er 12 og 16 år synes det er et hit.
Det er "luxus-camping" forstået på den måde, at vi flyver derned og bliver kørt i bus til pladsen, hvor telt med alt udstyr står parat .... det er så også det eneste luxuriøse ved den ferieform .... og det har vi det meget fint med.



Jeg har slappet vildt af - er med årene blevet rigtig, rigtig god til at slappe af i skyggen .... og sy og sy og sy :

Jeg har dog været lidt væk fra strandtæppet og havestolen - har bla. besøgt diverse tavernaer med havudsigt og nydt den absolut suveræne græske mad - er ret vild med alle deres "starters" som sagtens kan gøre det ud for et måltid, når man bare bestiller mange nok : tzasiki, auberginsalat, grillet feta, stegt ost, osteboller, blæksprutter, grillet aubergine, grillede peberfrugter .... uhm !!!

Svømning, boldspil i vand, snorkling og en enkelt 12 km´s vandretur op og ned ad et bjerg må kunne forsvare det store indtag af mad .....

2 kommentarer:

  1. Der var du jo ;o)
    SOm sædvanligt superflotter "syerier". Dejligt at høre, I har haft en god ferie - man bliver helt lækkersulten af at læse om maden...

    KH Tina

    SvarSlet
  2. Fascinerende med det der syning. Er det sådan, at Du syr og sælger nogen af Dine produktioner ?.
    VH
    Svenning Hàfjall

    SvarSlet