torsdag, december 09, 2010

Det kreative hjørne

Jeg kom idag til at tale med en kollega om alle de smukke fotos, der pryder diverse kreative blogs - det skorter ikke på fotos med smukt håndarbejde garneret med levende lys, grønne planter, engle m.m.
Og det er virkelig en fornøjelse at se på - jeg elsker flotte fotos og bliver vældig inspireret af at kigge på alle de de lækre ting i lækre omgivelser.

Nu vil jeg kaste mig ud i et anderledes foto :


Kan man kalde det et foto af en process ? I hvert fald er det i dette sofahjørne at mange kreative idéer udklækkes . . . . og jeg lover jer, at billedet ikke er opstillet til lejligheden :-)
Hjørnet bliver af og til ryddet, men på forunderlig vis ender det hurtigt med igen at være fyldt med garn ....

4 kommentarer:

  1. Det er godt og se at vi er flere som har det slik:))

    SvarSlet
  2. Hæhæhæ så skulle du bare se mit sofabord!!! Jeg tror kreativitet avler lidt rod. Hyggeligt billede.

    SvarSlet
  3. Hi hi, ja engang imellem er det rart at se nogle af de ucensureret billeder:))

    SvarSlet
  4. Jeg synes, det er skønt at se, det ikke kun er hos mig, sofaen ser sådan ud

    SvarSlet