onsdag, august 10, 2005

Hjemvendt fra ferie

Så er jeg hjemme igen efter en dejlig uge her i "Helmers rike" :


Ejendommen er absolut pragtfuldt beliggende langt ude i skoven i Dalarne.
Jeg havde medbragt garn og sytøj til mange timer og hvordan gik det så lige med det .... ??
På forunderlig vis gik tiden med alt muligt andet ... fiskeri, gåture, optænding i brændekomfur, ristning af skumfiduser over bål, stangtennisturneringer med børn, kortspil, blåbærplukning, brætspil m.m.

Fik dog syet en enkelt blok til mit Dear jane tæppe, så jeg nu har 78 af dem :



Min 15-årige datter var mere flittig med pindende - fik strikket sig en dejlig varm uld-hue i "lille-Per-stil".
Og sandelig om det ikke lykkedes mig at lære 11-årig søn at strikke, så bamsen kunne rejse hjem fra ferie med nyt halstørklæde !!
Så selv om jeg ikke selv kan fremvise strikketøj, så var der gang i pindene.

Har planer om at tage i strikke-café i Butik Strik i Hilerød i aften - det plejer at være rasende hyggeligt og inspirerende.

Kærligst Dorte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar