mandag, juni 10, 2013

Restetæppe


Inspireret af Arne og Carlos bog "Håndarbejde i haven" er jeg gået i gang med et restetæppe.
Jeg ved dog ikke, om man kan kalde det rester, når jeg tager hul på nye garnnøgler for at lave det .... men det er i hvert fald lavet af garn, der i forvejen ligger på hylden og som ikke er beregnet på et bestemt projekt - bare garn, det har været godt at have på lager :-)

Jeg strikker af Blackhill Højlandsuld - har slået knap 400 masker op og strikker ret frem og tilbage på rundpind. Lettere bliver det ikke - et skønt strikketøj at have gang i, når der er brug for at snakke uden at skulle tælle og tænke undervejs.

4 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud - farverne er vildt flotte - hvad pind strikker du på?
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg strikker på pind 3½

      Slet
  2. Meget smukt. Resteprojekt eller ej, det er noget fra lager og ikke nyindkøbt, så man må godt pudse glorien ;-)

    SvarSlet
  3. Sikke da et dejligt farveorgie - det bliver et fedt tæppe :-)

    SvarSlet