søndag, februar 10, 2013

Krokodille-"skinds"-taske


Tasken er hæklet efter en opskrift fra butikken Pigalopp I Hillerød - jeg har bare brugt noget andet garn og en anden hank end beskrevet i opskriften

Min taske er hæklet med to forskellige garner - inderst har jeg hæklet "gitteret" af noget brunt strømpegarn, jeg havde i forvejen - takkerne på ydersiden er hæklet i Fame Paljett fra Marks og Kattens. På den måde fik jeg en fastere inderside og jeg sparede lidt på paillet-garnet . . .  og der er jo ingen grund til at pynte med pailetter indeni en taske.
Hankene har jeg haft liggende længe - købt for en slik i Netto :-)

Det er svært at få garnets rette farve frem - har prøvet med både mørk og lys baggrund udendørs - i virkeligheden er farven nok en mellemting mellem de to fotos.


Jeg kan godt lide krokodille-skællene, som jeg også brugte til et par håndledsvarmere sidste år


2 kommentarer:

  1. Den er smadder flot :-) Jeg har også lige lært at hækle krokodille skællene , sjovt , men lidt "kavt" at hækle , syns jeg

    SvarSlet
  2. Hvor er den super flot. Sikke en god ide at bruge 2 forskellige typer garn.

    SvarSlet