tirsdag, september 28, 2010

hæklede blomster

Efter besøget hos Garniture kunne jeg slet ikke stoppe med at hækle blomster ... allerede samme aften hæklede jeg disse tre:




De skulle alle sendes til Dorthe, så jun kan få fyldt sin gine, men kun de to store kom afsted, da den mindste var pist væk (fandt den senere i en krog - det må være katten, der har leget med den)

Næste aften hæklede jeg endnu to blomster :



De blev sat på gode gammeldags hårnåle - vupti, så var der flowerpower til håret !

1 kommentar:

  1. Fine fine blomster - hækler du efter fri fantasi eller efter opskrift ? Jeg kan se du har grejet opskriften fra Virkverket på bogmærkerne - jeg gik død ved ørerne - hvor mit nordiske sprogtalent kom til kort :-) Måske man skulle gå i gang med en gang blomsterflor :-)
    Tak for inspirationen

    SvarSlet