lørdag, september 06, 2008

Ugens kup

Jeg synes, jeg har været heldig - faldt på et kræmmermarked over en flyttekasse fyldt med pladegarn - fik hele molevitten for 120,- !


Nu har jeg stået ude i solen og sorteret, vejet og pakket hele indholdet - det var ren terapi, som alene var de 120,- værd - så skidt med om jeg nogensinde får lavet noget af garnet !! Der var lidt over 3 kg i reelle bundter - derudover 650 g pladegarnsrester og som en bonus lå der i bunden af kassen knap 600 g bomuldsgarn og 160 g af diverse rester i acrylgarn.

Jeg er en lykkelig garn-nørd i dag.

7 kommentarer:

  1. din heldige asen, det var vel nok en lækker "bytte" du har fået dig der!

    SvarSlet
  2. Hold da fest, et godt køb, Dorte. Det ser godt ud. kærligst Mette

    SvarSlet
  3. Hold da helt op for et kup! Jeg sidder og er helt misundelig ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er vildt misundelig :-)

    SvarSlet
  5. Waurv! Hvor i alverden gaar du til kraemmermarked? :)

    SvarSlet
  6. Det køb bliver vist svært at overgå!

    SvarSlet
  7. Hej Dorthe
    Hvor har du bare gjort en god handel - bare det var mig.
    Hilsen Alice

    SvarSlet