mandag, juni 04, 2007

Tiger ???

Min datter har læseferie fra i dag .... hun kan godt lide tigre, så jeg ville give hende en lille eksamens-maskot.
Efter at have hæklet både elefant, kat, flodhest og ugle følte jeg mig erfaren nok til at kaste mig ud i et tiger-projekt uden opskrift.
Resultatet ? Tja, det er i hvert fald ikke blevet en "tiger naturel" ... snarere en tegneserie-tiger a la tigerdyret med grislinge-ører ... men det er vel ikke så ringe at have store øjne og ører, når man skal suge viden til sig og gå til eksamen ??

Den er strikket af strømpegarns-rester fra lageret - i så små mængder at det ikke er værd at veje.
Den indgår som projekt nr. 5 i "12 små projekter" - kun et par dage forsinket til at gælde for maj måned.

Må den bringe pigebarnet al mulig held og lykke til de forestående eksamener !!

TIP : De hvide engangs-karklude egner sig glimrende til at klippe øjne af til stofdyr ... godt at vide, når man ikke lige har købeøjne, filt eller gode perler på lager.

13 kommentarer:

  1. Den er super sød.... og meget "tigret". Den minder mig om Stoffer fra "Steen og Stoffer". Pøj pøj til datteren.
    /Tris

    SvarSlet
  2. Den er da bare noget så sød. Håber, at den giver god støtte til din datter :-)

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  3. Den er bare kær, som Tris synes jeg også, at den minder om stoffer.

    SvarSlet
  4. Nåeh hvor er den nuttet. Håber den bringer held og lykke til datteren.
    Kh jane

    SvarSlet
  5. Så søt den er, og den bringer helt sikkert hell og lykke!

    SvarSlet
  6. Nå hvor er den sød. Håber den bringer held og lykke til din datter.
    Hilsen Nina

    SvarSlet
  7. Mon ikke den nok skal bringe held med sig?? - nuttet er den...
    Også held og lykke herfra til datteren ;-)

    SvarSlet
  8. Den er skøn, Dorte! Jeg er lidt i tvivl, er tasken også et 12-'er projekt...?! Den var med i de billeder, jeg skulle "godkende".

    SvarSlet
  9. Den er sød sød sød!!!

    Hilsner Vivian

    SvarSlet
  10. Jeg håber for hende at "tigerdyret" bringer masser af held, sød er han ihvertfald.

    Jeg så det du skrev i min blog, men ved du sådan nogenlunde hvor mange nøgler der går til sådan et tæppe?

    SvarSlet
  11. Jeg er helt vild med din tiger. Det er lige tilfreds nysgerrig og vild i blikket. den vil helt sikkert bringe held til din datter.
    Kh Dorthe

    SvarSlet
  12. Den var kjempesøt! Tipper mottakeren ble fornøyd med den gaven :)

    SvarSlet
  13. Måtte kikke på de andre små dyrene dine. Uglene var bare herlig! Er det så at du lager oppskriftene selv? Kjøper gjerne ugleoppskrifta hvis du selger den :)

    SvarSlet