lørdag, april 08, 2006

Vingesjalet er flyvefærdigt !















Det skulle have været et billede af mit færdige vingesjal bredt ud på gulvet, men en kat nåede at bygge redde i det forinden .....
Jeg er vældig glad for, at det er færdigt - var ved at være træt af at strikke ret frem og tilbage ... og frem og tilbage ... det blev vist til ca. 560 rækker a´ 178 masker ...uha, det er knap 10.000 masker !!
Overvejer at sætte en tung kvast i hver af de tre hjørner - vil lige se, hvordan det falder, når det har været vasket.

Efter et besøg på Elisabeths blog, blev jeg "nødt" til at kaste mig ud i endnu et projekt.
Det skal nok blive til et dyr ... engang !!
Jeg hækler i noget gammelt strømpegarn med en hæklenål nr. 2 - så bliver det rimelig tæt.

5 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se dyret! Måske jeg skulle sørge for lidt flere kropsdele til mit dyr..... k.h. Mette

    SvarSlet
  2. Gad nok vide om du får lov at bruge vingesjalet, mit Kaunisjal har min lille kattepige udprægede ejerfornemmelser for:-) Jeg bliver skældt voldsomt ud, hvis jeg gerne vil " låne" det.

    Kh Kirsten

    SvarSlet
  3. Det er da bare ren råhygge, hva'? Og så i matchende farver.....man har vel stil, selvom man er kat.

    KH Tina

    SvarSlet
  4. Hej Dorte :)

    Så er du også på listen af "afhængige" kattehæklere ;)

    SvarSlet
  5. It is a lot closer to 100,000 stitches! You are tired of knitting - LOL . . .
    Yvette

    SvarSlet