fredag, maj 27, 2005

Endnu en Dear Jane - blok

Endnu en Dear Jane - blok har set dagens lys :


Lidt forvirrende at præsentere en blok på en blog .....
Nu har jeg 71 af disse små blokke og er så småt begyndt at tænke på, at de jo engang skal sys sammen til et stort tæppe. Jeg er startet på projektet uden at have tænkt det færdigt - ved derfor ikke, hvilken farve stof jeg skal bruge til gitter mellem blokkene.
Her til morgen har jeg siddet og "leget" lidt med stof og farver - lavet nogle forskellige forslag, som I kan se her
Kærlig hilsen Dorte

3 kommentarer:

  1. Hej Dorthe
    jeg kan godt lide gitter nr. 6,
    synes det giver mere dybde.
    Hilsen Inge

    SvarSlet
  2. Hej Dorte
    Sikke et arbejde !
    Jeg kan bedst li' nr. 4 - hmm, vi er da vist ikke til stor hjælp ;-)
    Er ening med Kate: Jane bliver skøn,uanset hvad du vælger!!
    Venlig hilsen Susanne i Silkeborg

    SvarSlet
  3. Hejsa,
    Jeg kan bedst lide nr 4. Den er mest rolig og færrest blokke går i et med baggrunden, hvis du forstår ;-)

    Ulla

    SvarSlet