mandag, januar 03, 2005

overraskelse

Jeg har haft en dejlig fridag idag.
Straks resten af familien var taget i skole og på arbejde i morges, satte jeg mig godt til rette i sofaen med en kop kaffe, strikketøj og fjernbetjening inden for rækkevidde.
Så den danske film ELSKER DIG FOR EVIGT og fik næsten strikket en "ting" færdig .... "tingen" er en gave til min mor .... den var egentlig ment som en fødselsdagsgave, men jeg tror ikke jeg kan vente en hel måned med at overrække den .... og det er da også nu i januar måned, man har brug for lunt strikketøj.
Jeg ved ikke, om jeg vil vise "tingen" frem her, før hun har fået den ..... på den anden side må det da være en dejlig overraskelse at finde en gave til sig selv på nettet.
Så måske får I noget rødt at se snart .... skal først lige hæfte ender og tage billede.

Hej fra Dorte

1 kommentar:

  1. Davs du Dottelot!
    Så fik jeg også lært at sende dig en hilsen via dette medie.

    SvarSlet